donderdag 18 september 2008

Korte tochten




September begon zeer nat. Ik was niet in de gelegenheid om lange tochten te maken wegens werk en drukte, maar een ontspannende korte rit heb ik vaak gemaakt. Even frisse lucht snuiven, genieten van de natuur en af en toe gas geven. Hiernaast een foto van een avondrit in de regen. Genomen op de appeldijk van Tricht. Links de mooie linge, fantastisch gebied. Ik ben blij dat ik hier woon.









Hiernaast een foto tijdens beter weer. Een rondje fietsen naar Culemborg. Gezicht op de spoorbrug over de Lek. Vlakbij huis kwam ik een bekende tegen, die uit zijn auto riep: Hoi paul, laat eens zien hoe hard je kunt. Oke, ik gaf gas en dook wat dieper in mijn quest. Jammer dat ik mijn aerodynamische kap niet had, maar ik kwam toch tot de 55 per uur, vertelde de man in de auto. Leuk !

Geen opmerkingen: