zondag 8 maart 2009

Laatste rit naar Driebergen




Vandaag mijn laatste rit met de giraffe naar Driebergen. Daar heb ik met Christian (de nieuwe eigenaar) afgesproken om de Quest te overhandigen. Om negen uur goot het werkelijk, dus ik moest starten met het regendakje. De westenwind trok behoorlijk en zo nu en dan moest ik het dak achter terugplaatsen omdat het klittenband losscheurde. Maar alles en met name mijn bril bleef droog, dus deze optie wil ik zeker weer op mijn nieuwe Quest. Halverwege de tocht stopte de regen en kwam er een mooie blauwe lucht aan; regendak oprollen dus en lekker nog 15 km met een snelheid van 35km/uur rijden met Anouk uit mijn Ipod. Om net iets over half tien kwam ik aan op Station Driebergen. Christian was al aanwezig en ik heb kort nog wat over de Quest uitgelegd. Daarna afscheid genomen en ik heb mij klaargemaakt voor een wandeling naar station Maarn, onder het genot van een lekkere cappuccino in de stationsrestauratie. Vlak voordat ik naar buiten ging zag ik dat Christian wegreed. Ik kon nog net een glimp opvangen en een foto maken. Toch even slikken....




Geen opmerkingen: