maandag 2 maart 2009

Giraffe verkocht

Veel sneller dan ik verwacht had is mijn Quest verkocht. Bij kmstand 49601 is de nieuwe eigenaar Christian Adler uit Arnhem. De Giraffe blijft dus gewoon in Nederland, hoewel er ook belangstelling was uit Duitsland. Omdat er nog een onderdak getimmerd moet worden zal de overdracht over één of twee weken plaatsvinden. Nog een week dus om tochten te maken en nog één bandentest. Ik wil kijken welke band sneller is: de marathon plus of de Kojak met lint. Verder blijf ik ligfietsen met mijn M5 lowracer en shockproof....en hoop op een droog jaartje.

2 opmerkingen:

rv zei

Wel sneu, zonder Quest.... ga je 'm niet enorm missen? Je moet nog dik een jaar wachten op de nieuwe, zie ik.

Succes, René (PS; heb je interesse in een Primo Comet Duokleur: ik heb er nog een liggen en 'ie zou op de M5 moeten passen; je mag 'm hebben)

simply red zei

Hoi René,

Dat is heel mooi! Ik heb de voorband van mijn lowracer nog niet verwisseld. Ook een primo Comet. Snel en niet lek te krijgen. Graag dus! Die Quest ga ik zeker missen, maar het is beter voor mijn knie. En ik sta op nr 79 maar haal 9 klanten in met een vaste leverdatum. Eigenlijk sta ik op nr 70 dus. Bij een productie van twee per week (jawel, dat is de huidige productie) heb ik over 35 weken mijn nieuwe Quest. IJs en weder dienende natuurlijk. Ik pik die band wel een keer op, oké? ik wil hem trouwens gewoon betalen hoor.