dinsdag 17 februari 2009

Quest 82 te koop










































Wegens aanhoudend knieletsel en het feit dat ik redelijk vooraan op de wachtlijst sta wil ik mijn Quest verkopen. 3 maal 20" . kmstand 48322. Giraffevlekken reflecteren in het donker wat de zichtbaarheid sterk vergroot. Banden naar keus: nieuwe Marathon plus anti lek of bijna nieuwe Perfect Moirees. Nieuwe schuimkap. De Quest heeft een vlakke bodem wat betekent dat hij geschikt is voor mensen tot max. 1.85 m. Ik ben 1.80 en pas er makkelijk in. De stoel kan nog in een meer liggende positie gemonteerd worden Iets meer dan een jaar geleden heb ik de Quest gekocht. Ik heb er 3000 km mee gereden. In dat jaar heb ik volgende vernieuwingen/verbeteringen aangebracht:
* Nieuw rem linksvoor en alle remkabels vervangen. Fiets remt nu subliem.
* Tussen boven en onderschaal nieuwe siliconenkit om de Quest stil te maken (geen gekraak meer)
* Nieuwe cranks met nieuw triple voorblad (30-42-52)
* Ventisit kussen
* Windschermpje. Orgineel versatile windschermpje. Zorgt voor een verbeterde aerodynamica. Het schermpje doet eigenlijk hetzelfde als de rand van de velomobiel schuimkap: de luchtstroom naar omhoog afbuigen. Vooral bij fietsen zonder kap geeft dit wat meer snelheid en wat minder wind in het gezicht. Het schermpje kan makkelijk vervangen worden door een nieuwe (bij krassen bijv)
* Regendakje.
Orgineel versatile regendak.zie http://paulusquest.blogspot.com/2008/09/aanpassingen.html
Het dakje zorgt er voor dat je echt altijd droog fietst, geen last van regen of sneeuw.

Verder ziet de Quest er goed uit. Er zijn wat kleine "kraakjes" in de body te zien, wat past bij de leeftijd van de fiets.

Voor vragen en biedingen kunt u mailen naar pauldijs(apestaart)hetnet.nl Bieden vanaf 4750 euro. De biedingstermijn duurt ongeveer een maand, afhankelijk van het aantal bieders. De definieve einddatum en tijd van de veiling wordt later door mij bepaald. De Quest is echter direct verkocht aan de koper die het eerst 5250 euro biedt

Meer specs:

Accu: 12 volt (redelijke nieuwe tweede accu)
Verlichting: 3 koplampen:
* 1 maal bermverlichting
* 1 maal halogeen lamp (verstraler)
* standaard ledlamp 5 watt
* led achterlicht.
* binnenverlichting aanwezig

Versnelling: shimano 105 groep. 3 maal 9

Geen opmerkingen: